قیمت سکه و ارز
۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۰
برای شرکت در اجلاس بهاره صندوق بین‌المللی پول

سیف فرداشب به آمریکا می‌رود

رئیس‌کل بانک مرکزی به‌همراه معاونان خود برای شرکت در اجلاس بهاره صندوق بین‌المللی پول به آمریکا سفر می‌کند.

سیف فرداشب به آمریکا می‌رود

به گزارش سراج24،ولی‌الله سیف به‌همراه معاون اقتصادی و معاون ارزی بانک مرکزی فرداشب (25 فروردین ماه) به‌منظور شرکت در اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول به آمریکا سفر خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، نشست مشترک صندوق بین المللی پول (IMF) و گروه بانک جهانی (World Bank Group)، همه‌ساله در دو نوبت برگزار می‌شود، که طی آن از تمامی رؤسای کل بانک‌های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو دعوت به عمل می‌آید.

اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به‌طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار می‌گردد و هر سه سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به‌عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.

از مهمترین نشست‌های این اجلاس، می‌توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و رؤسای کل گروه 24، نشست معاونین گروه 24، اجلاس کمیته پولی و مالی بین المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره نمود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••